hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 316
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-07-28

Húsfeldolgozó kisüzemet létesített Hajdúnánáson a szociális szövetkezet, 178 milliós BM-támogatásból.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Nagy István: a koronavírus után a legfontosabb dolog a fejlesztés.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

Bevezették az unióban magántárolási támogatást a marhahúságazat egyensúlyának megőrzése érdekében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A szakmai szervezetek a harmadik országokból érkező import átmeneti korlátozásával kezelnék a helyzetet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-27

A vágóhidak képtelenek tartani az előzőleg szerződésben rögzített felvásárlási mennyiséget.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A mohácsi sertéshús folyamatosan elérhető a boltokban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

Szigorú feltételekkel madárinfluenzás területről is vágható és értékesíthető baromfi.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Milyen változások jönnek a kijárási korlátozás hatására? Lesz-e újabb vásárlói roham? Újabb vásárlási szabályok és nyitvatartás - összefoglalónk.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Az év eleji madárinfluenzás esetek főleg a pulykatartást érintik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.