hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Cikkünk a növekedés esetleges akadályait és leküzdésük módszereit ismerteti.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-01

Árral szemben úszni — tanulmány a sikeres választékstratégia kialkításáról.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#4
Store Insider XX. évf. 11. szám
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-12-12

Flórián László ügyvezető igazgató 2012. augusztus 1-jétől vette át az operatív irányítást a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél. Személyében újra magyar szakember látja el az irányítást.

#5
Store Insider >> rovataink >> márkák
2010-04-15
Egy boltlánc forgalma 5-10 százalékkal emelkedhet változatlan nagyságú választékkal, ha optimalizálják. Ennek érdekében modern piackutatási eszközökkel megállapítható a termékek, szegmensek és márkák hozzáadott értéke, amellyel maximalizálható egy lánc teljesítménye. Erről tartottak előadást a márciusi Élelmiszer Akadémián a Nielsen szakértői: Németh Krisztián modellezési és elemzési menedzser, valamint Ungi Zsófia kategóriamenedzsment-tanácsadó. A cikk az Élelmiszer szaklap áprilisi számában jelent meg.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.