hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2953
#1
Store Insider
2020-08-10

A kisújszállási Kumánia a járványhelyzet idején is ideális helyszín a cégek számára. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-08-10

A vírusjárvány következtében alkalmazott újító megoldásokat is elismeri K&H Bank.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Sok cégnél maradhat meg a home office és a csökkentett munkaidő.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

Szakmai információk nyáron is! Fókuszban az újranyitás és bizonyos bolti technológiák használatának előnyei.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Házhoz szállított készételeket vett górcső alá a Nébih termékteszt programja.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Online szakmai találkozón mutatták be, hogy a magyar cégek miként válhatnak sikeressé a külföldi piacokon is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Az agrár-élelmiszeripar szereplőit kérdezik a Covid-19-járvány hatásairól.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

A Gazdasági Versenyhivatal módosította a DIGI-Invitel fúziót jóváhagyó tavasszal kiadott határozatát.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Egy jelentés szerint a vírushelyzet a bűn termékeny melegágya az élelmiszerpiacon is.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A kezdő cégek számára az egyik legnagyobb fejtörést a fejlődéshez szükséges mennyiségű tőke bevonása okozza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.