hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 59
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A kereshető adatbázisban többek között a RASFF-on érkező esetek is megtalálhatóak.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#3
Store Insider
2017-09-07

Eddig 343 ezer hiteligénylést nyújtottak be, és 258 ezren már használják is a kártyát.

#4
Store Insider
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

A kétszáz új értékesítési pont 52 milliárd forint uniós forráshoz segítheti hozzá a vállalati ügyfeleket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

A badacsonyiak szerint túlzó és félreérthető a hivatal nyilatkozata. (Frissített)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

Európai Kereskedelem Napja: Folyamatosan nő a kereskedelmi forgalom.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-11

Az államtitkár szerint a kormány minden megtesz a minőségi magyar alapanyagok támogatására.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-17

900 millió forint összértékű helyben hasznosuló beruházás, 20 ezer árucikk, helyi és régiós kínálat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-09

Felpezsdült a NÉBIH termékteszt programja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.