hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Többek között az afrikai sertéspestis lehet a drágulás motorja.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az Európai Parlament hozzájárult az uniós-ukrán kereskedelmi megállapodás módosításához.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

Egy nemrég megkötött kereskedelmi megállapodás ágyazhat meg a kivitel jelentős növekedésének.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-01

Égő esőerdők és élelmiszerimport.

#5
Store Insider
2019-07-03

Az EU agráriuma számára kritikus megállapodás született.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-02

Túlnyomórészt megszűnnek majd a Mercosur-országokba irányuló uniós exportra kivetett vámok.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-01

Az Európai Unió és a távol-keleti ország közötti árucsere-forgalom csaknem vámmentessé válhat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-03

Késhet az unión kívülről rendelt csomagok kézbesítése.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-01

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.