hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3130
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-24

A kereskedelmi bizalmi index értéke a májusi emelkedés után gyakorlatilag stagnált.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

Napjainkban így is csak az európai átlag felét éri el.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-20

Még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetési eszköz a magyar online vásárlók körében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

Az FMCG kategória volt az e-kereskedelmi piac leggyorsabban növekvő szektora 2018-ban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A személyesség jelenti majd a kulcsot a túléléshez - hangzott el a Shop Experience Design Sprinten.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-17

Elindult a szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Magyarországon a maga nemében a legnagyobb a Winelovers által szervezett tematikus rendezvény.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A negyedik hónapban a Kométa, a Globus és az Obi hirdetése birizgálta meg leginkább az agyidegeket.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-13

A releváns versenykörnyezetet a meggy piacán négy ország: Lengyelország, Magyarország, Szerbia és Németország alkotja.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Öt klímabarát tipp és Thomas Pesquet asztronautával készített kampányvideó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.