hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 50
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-06

Életmentő eszközök beszerzése, interaktív kiállítás és szenzoros fejlesztőkert is megvalósulhat a támogatással.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A magyar fejlesztésű program gyors, alapos és egyszerű.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Idén január 21-től február 17-ig tart a cég „Ön választ, mi segítünk” nevű közösségi programjának szavazása.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Túllépnek a fogyasztókon - az idei trendeket elemző cikksorozatunk első része.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#7
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Új szakaszba lépett a Tesco közösségtámogató programja.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A hivatal szakemberei az élelmiszer-biztonság alapjaival próbálják megismertetni a gyerekeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.