hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A német észjárás egyik jelentős erénye, hogy a logikára épül.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-09

Érezhetően felszabadult a hazai lakosság a korlátozások enyhítését követően.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A közös európai fogyasztóvédelmi fellépés eredményeként több millió megtévesztő reklám tűnt el az online térből.

#4
Store Insider
2020-04-09

Az Alza.hu a járvány elleni küzdelemben: arcpajzsokat gyárt kórházak számára 3D nyomtatókkal.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-31

A GVH megvizsgálta az interneten árult, vírusellenesnek hirdetett termékeket.

#6
Store Insider
2020-03-26

A Kométa teljes kapacitással termel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

A koronavírus például a tengerentúli szupermarketek működését is felforgatja.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-24

Az interneten biztonságos vásárolni - az Ecommerce Hungary tagjai szigorú higiéniás intézkedéseket vezettek be.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-28

A szálló por mintegy 80%-át kiszűrő légtisztítóval rendkívül tiszta levegő biztosítható a logisztikai központban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-04-05

Korábban a Külügyminisztérium fokozott óvatosságot kért a Kínába indulóktól. A WHO sehol semmilyen utazási szigorítást nem javasolt a kínai járvány miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.