hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 747
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Hajlandó többet fizetni a magyar vásárló a hazai védjegyes termékért egy felmérés szerint.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Környezeti szempontból fenntarthatóan működő cégek érdemelték ki a minősítést.

#5
Store Insider
2019-01-22

Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia magyarországi nagykövetével tárgyalt az agrárminiszter.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egy ír férfi az európai piacra léphet Supermac's nevű étteremláncával.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

A baromfihúsfogyasztást ösztönöznék a marketingakcióval.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.