hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 758
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-04

A Nébih adatbázisa a legfrissebb tudnivalókat tartalmazza.

#2
Store Insider
2019-07-03

Minősített minőség: Elismerés a legkiválóbb márkáknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) néven, kétszintű védjegyrendszer indulhat hamarosan.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-03

További együttműködés a hazai élelmiszerek érdekében.

#5
Store Insider >> pályázat
2019-05-17

Még május 24-éig lehet pályázni a gazdaság egyik legrangosabb kitüntetésére.

#6
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az amerikai jogalkatók kezdik betiltogatni a készpénzes fizetés lehetőségét mellőző boltok üzemeltetését.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A pulyka húsa könnyed, egészséges választás a nagy lakomák idején.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.