hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 799
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az ilyen készítmények akár életveszélyesek is lehetnek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Meghosszabbították az Érték és Minőség Nagydíjért versenyző pályázatok benyújtási határidejét.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

Plakátkampánnyal bővül a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-04

A cég több mint 7000 tescós gyermek édesanyjának segít a kezdeményezéssel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-08

A javaslatok kidolgozásában a NAK is részt vett.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-03

Nem mindegy, hogy milyen forrásból szerezzük be ezeket a szereket.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-27

Webáruházat indított a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság a helyi termelők támogatására.

#10
Store Insider >> pályázat
2020-03-11

A verseny idén 40 főkategória több mint 100 témakörét érinti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.