hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 754
#1
Store Insider >> pályázat
2019-05-17

Még május 24-éig lehet pályázni a gazdaság egyik legrangosabb kitüntetésére.

#2
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az amerikai jogalkatók kezdik betiltogatni a készpénzes fizetés lehetőségét mellőző boltok üzemeltetését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A pulyka húsa könnyed, egészséges választás a nagy lakomák idején.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Hajlandó többet fizetni a magyar vásárló a hazai védjegyes termékért egy felmérés szerint.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.