hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7078
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

Eredményes a HEINEKEN és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű családokat támogató programja.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-17

A GVH engedélyezte az eMAG és az Extreme Digital egyesülését.

#3
Store Insider
2019-10-17

11 startuppal bővül a Start it @K&H inkubációs program.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A „csodaanyagban” rejlő csomagolóipari potenciált kívánja felmérni a társaság.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

Az egyezmény egyebek mellett öntözéssel kapcsolatos intézkedéseket is érint.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Török, indiai és iráni vezetőkkel tárgyalt a magyar agrárminiszter.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Az elmúlt egy évben a fiatalok 55 százaléka nem vásárolt hamisítványt.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2019. évi díjazottjai!

#9
Store Insider
2019-10-15

A jó minőségű kávétól érzi megbecsültnek magát a dolgozó - derül ki a Nespresso megbízásából készített kutatásból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

A létesítményt fedő üvegfelületek szimbolikusan emlékeztetnek majd a víz különböző halmazállapotaira.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.