hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7405
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-29

Élelmiszervásárláskor a vevők többsége ellenőrzi a kiszemelt termékekben rejtőző zsír típusát és mennyiségét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Március elejéhez képest mintegy tízezerrel csökkent a naponta sugárzott reklámszpotok száma a hónap végére.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A közös európai fogyasztóvédelmi fellépés eredményeként több millió megtévesztő reklám tűnt el az online térből.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-27

Rekordméretű bírságok és a fogyasztók közvetlen kompenzációja – a GVH 2019. évi tevékenysége dióhéjban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A Nestlé felmérte, miként alakulnak az étkezési szokások a járvány idején.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az ilyen készítmények akár életveszélyesek is lehetnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

A Szupermenta termékteszten vizsgált Irsai Olivér borok gyakorlatilag kifogástalannak bizonyultak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Májusban a szolgáltatói mellett a kereskedelmi bizalmi index javult a legnagyobb mértékben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A próbaidőszak első fázisában népszerűnek bizonyultak a berendezések.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Növényvédő szerekkel kapcsolatos kérdéseket válaszol meg a Wessling.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.