hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 143
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-28

Húszmilliárd forintból öntözés- és infrastruktúra-fejlesztéseket fognak megvalósítani a térségben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég elkötelezte magát a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell megvalósítására.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Új intézkedéseivel és vállalásaival az eddigieknél is határozottabban lép fel a klímaváltozás ellen a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

 Az Agrárminisztérium célja, hogy az öntözött területeket 2030-ra legalább 400 ezer hektárra növelje.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-02

Három évvel meghosszabbították az illegális kutak bírságmentes fennmaradásának idén lejáró határidejét.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

A tavaszi árpa, a zab, a magborsó és a cukorrépa vetése gyakorlatilag befejeződött.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-23

Mintegy kétmilliárd ember él olyan államokban, melyekben komoly gondot okoz a megfelelő színvonalú vízellátás.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

A NAK rendezvénysorozattal segíti a hatékony vízgazdálkodás terjesztését.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Élen jár a vállalati fenntarthatóságban a L'Oréal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.