hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 265
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok nem csak a szakma számára tartogat érdekfeszítő programokat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A rendezvényre 17 országból 300 kiállító jelentkezett és több mint 50 ezer látogatót várnak.

#5
Store Insider
2019-02-07

A magyarországi vállalatok 78 százalékát érte valamilyen IT-biztonsági incidens az elmúlt évben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Vizsgázni a tananyag elolvasását követően 2019. január 14. és december 13. között lehet.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A cél, hogy a mostaninál kevesebb vadkárt kelljen elviselniük a növénytermesztéssel foglalkozó gazdáknak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

Már hatályosak a NAK és a MAGOSZ által kezdeményezett, a földforgalmat érintő törvénymódosítások.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

A tervezet a NAK és az Országos Magyar Vadászkamara szakmai és finanszírozói közreműködése mellett készült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.