hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 83
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

Európai Unió Bírósága (CJEU) semmisnek nyilvánította az Európai Bizottság korábbi döntését.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az idei házigazda a Kunsági Borvidék lesz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Várhatóan mintegy húsz REDy jelenik meg az elkövetkező napokban a piacon.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

30 díjnyertes pincészet termékeit kóstolhatták meg a résztvevők az üzleti rendezvényen.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A HNT idén második alkalommal rendezi meg az eseményt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Az Országos Borverseny arany- és ezüstérmesei mérettetnek meg az eseményen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Szörnyű gyakorlatot folytattak egy lengyelországi vágóhídon.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Csehország, Magyarország és Litvánia kivételével, továbbra is a tévékhez folyik be a legtöbb reklámbevétel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.