hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 104
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

A vasárnapi boltzár fő nyertesei a hétfő és a csütörtök. A hét utolsó napján a vásárlások 84-ről - 36%-ra estek vissza.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Az Európai Unió 28 országában 2,1 százalékos lesz a kiskereskedelmi forgalom átlagos bővülése.

#3
Store Insider
2018-02-23

Hétfőn nulla órára hozzák előre a munkakezdést.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Andrzej Duda lengyel elnök aláírta kedden az üzletek vasárnapi nyitva tartását korlátozó törvényt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

A KDFSZ aláírásgyűjtésbe kezdett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem bírják a versenyt, a béremeléseket és az online kasszákat sem.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Szinte garantált húsvétkor a rekordforgalom.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

Az üzletember szerint a multiellenes törvénycsomag miatt nincs helyük a közéletben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Európában a legkevesebbet a lengyelek dolgoznak vasárnap is, utánuk a portugálok és a horvátok. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Előbb az esetlegesen bevezetett ünnepi zárva tartás hatásai felől szeretnének bebizonyosodni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.