hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 202
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

 A CER Csoport új mozdonyok beszerzésére fordít 2,2 milliárd forint összegű tőkebefektetést.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2020 első három hónapjában a szállított áruk tömege 8,7 százalékkal esett vissza.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Bár most úgy tűnhet, hogy visszatértünk a régi kerékvágásba, nem szabad megfeledkeznünk a vírus jelenlétéről.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-21

Burkhard Eling lesz 2021-től az új vezérigazgató. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

A gabonaszállítást a járvány nem befolyásolja.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

A Logisztikai Egyeztető Fórum (LEF) szerint kiemelt közfeladatot ellátó személyeknek kell nyilvánítani az árufuvarozásban dolgozókat.  

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-17

A Magyarországot átszelő, a szomszédos országokba irányuló kamionoknak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-16

Az új koronavírus okozta járvány miatt a szállítmányozás területén is szigorú intézkedésekre van szükség.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Mobilitási Csomag és a sofőrhiány jelentik a legnagyobb kihívást az ágazatban.

#10
Store Insider
2019-12-13

A Droga-interjú mellett rádiós és podcastos körkép, a Saatchi budapesti Pampers-fejlesztése, a Prezi új cucca és vagány 2020-as naptár ügynökségi barátaink jóvoltából!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.