hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

 A CER Csoport új mozdonyok beszerzésére fordít 2,2 milliárd forint összegű tőkebefektetést.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2020 első három hónapjában a szállított áruk tömege 8,7 százalékkal esett vissza.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-02

A gabonaszállítást a járvány nem befolyásolja.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

A Logisztikai Egyeztető Fórum (LEF) szerint kiemelt közfeladatot ellátó személyeknek kell nyilvánítani az árufuvarozásban dolgozókat.  

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-17

A Magyarországot átszelő, a szomszédos országokba irányuló kamionoknak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Mobilitási Csomag és a sofőrhiány jelentik a legnagyobb kihívást az ágazatban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

A magyarországi közúti pótkocsik 99 százaléka egyelőre nem alkalmas a vasúti szállításra.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

A kombinált árufuvarozás hazai fejlesztését szorgalmazza az MLSZKSZ.

#9
Store Insider
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.