hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-18

A borsmenta minden évszakban kedvelt ital, hiszen télen melegít, nyáron pedig kellemesen hűt.(x)

#2
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-11

Szív formájú, vegán étrendbe is remekül illeszthető, több mindentől mentes édesség az ALDI-tól.(x)

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Ügyes fogás!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Egy környezetvédő szervezet egymillió dollárt ajánlott az egyházfőnek, ha a nagyböjt alatt nem fogyaszt húst.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Összesen 14 kereskedelmi forgalomban kapható terméket vizsgált meg a TVE.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Azért van benne gyümölcs is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

#8
Store Insider
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az állatvédők ötletes módon alakítottak ki új frontot a vegán életmód globális elterjesztésének érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.