hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 153
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

Ha eszünk belőle, sokkal nagyobb valószínűséggel válunk makkegészségessé, mintha hozzá se nyúlnánk.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

A tejmentes termék rögtön három ízesítésben fog felbukkanni a boltok polcain.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

Az áruházlánc frissíti az élelmiszerek csomagolására és tárolására szolgáló, környezetbarát megoldásait.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Az új termékeket természetes összetevők alkotják.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

Végre a méltatlanul háttérbe szorult kenderlevél is megkapja az általa megérdemelt figyelmet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A Nébih óva inti a vásárlókat az elfogyasztásuktól.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Már kapható a növényi alapú fagyasztott hal- és rákpogácsa.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#9
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-06-30

Az édes jégkrémek különlegessége, hogy nem csak gluténmentesek, nem tartalmaznak tejet sem. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

3+1 dolog, amit nem tudtunk a növényi étrendről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.