hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 505
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Május közepén már megállt a lejtmenet.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

Rekordmértékben nőtt a kiskereskedelem és a vendéglátás forgalma májusban az USA-ban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

A koronavírus radikálisan átszabta az ételrendelési piacot is.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-15

Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segít a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

Rekordot döntött tavaly az egy főre jutó globális halfogyasztás - áll a FAO új jelentésében. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

300.000 ingyen pohár sörrel és tanácsadással kész segíteni az újranyitó vendéglátóhelyeket a Dreher.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

2021-től kötelező lesz a bankkártyás fizetési lehetőség ott, ahol online kassza van.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-02

A koronavírus a bérjegyzéket is megmarta, ennek jelei a statisztikából is kiolvashatók.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

Az érettségi utáni napokban indul meg a tömeges jelentkezés a nyári munkákra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.