hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5273
#1
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#3
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#4
Store Insider
2019-03-22

Elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű és minőségű víz az agrárium számára.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Ezzel a közép-európai régió egyik meghatározó e-kiskereskedelmi vállalata jön létre budapesti központtal.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#7
Store Insider
2019-03-21

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete (KSE) 2018-ig kétévente rendezte meg nemzetközi sörversenyét.

#8
Store Insider
2019-03-21

Automatizálásokra készül a pulykaágazat, amely helyzete a tavalyi nem túl kiemelkedő év ellenére is stabil.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.