hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5637
#1
2020-03-03
08:30:00

Fluktuáció és toborzás-kihívás a kereskedelemben, FMCG-szektorban

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-24

Az élelmiszerbiztonsági kritériumoknak is megfelelő cellulóz címke fenntarthatóan művelt erdőgazdaságokból való.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-24

Marketingtanácsok és tapasztalatok az AGROmashEXPO-n.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-24

Az Agrárminisztérium 2019-ben 800 milliárd forinttal támogatta a gazdálkodókat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-24

Jól fogy a piacon az amerikai fejlesztésű, ehető kanál.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-24

A forrásigénylés időszaka január végén fog megkezdődni.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-23

A megállapodás immár a hatodik a pénzintézet agrárszakmai együttműködései sorában.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-23

Aranyérmes lett egy magyar sör a világhírű World Beer Idol versenyen.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-22

A nem vezetői munkakörökben foglalkoztatott munkavállalók esetében. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-22

A cél, hogy amikor van magyar áru a piacon, akkor azt forgalmazzák a kereskedők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.