hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5812
#1
2020-08-31
18:00:00

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban!
Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

#2
2020-07-31
18:00:00

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Bővül az idén januárban meghirdetett MFB Agrár Hitelprogram.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Rendkívül népszerűnek bizonyult az OMV által is támogatott torna.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Erősítenék a hazai élelmiszer-alapanyagok közétkeztetésbe kerülését.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

A két cég együtt rendezi meg a világ legnagyobb „Bid for Recovery” elnevezésű gasztronómiai aukcióját.

#7
Store Insider
2020-07-09

A veszélyhelyzet után is maradnak az élelmiszerbeszállítók számára kedvező szabályok.

#8
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-07-09

Idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends nevű innovációs rangsorban.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

2020. évi újdonság: Féltáv, azaz 2.600 méteres rövidebb táv, amely Boglárról indul.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Egy 2020-as európai kutatás szerint a papír-karton megoldások a legnépszerűbbek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.