hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 329
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-13

Idén összesen 39 kukorica hibridet tesztelnek a szakemberek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Idén is folytatódik az öntözésfejlesztés.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

A termés 30 százalékát vihette el a szárazság, de ennél akár lényegesen több is lehet a kiesés.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Ha az időjárási körülmények nem változnak, meredek drágulásnak indulhatnak a zöldségek és a gyümölcsök is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Magyarországon 2019-ben alulmúlhatja az ötéves átlagot a gabonatáblák hozama.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#9
Store Insider
2019-02-07

Az indiai kormány a korábbi kétszeresére emelte a vöröshagyma exporttámogatását.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Az átmenő készletek az előző évekhez hasonlóan nagyon alacsonyak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.