hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2046
#1
Store Insider
2019-03-21

Automatizálásokra készül a pulykaágazat, amely helyzete a tavalyi nem túl kiemelkedő év ellenére is stabil.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#3
Store Insider
2019-03-18

A Lucart kimutatta, hogy újrahasznosított WC-papírral 80% megújuló erőforrás és 38% víz takarítható meg.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A vállalat 800 munkahelyet teremt a magyarországi beruházással.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vállalat vezérigazgatója szerint a piaci környezet 2019-ben kihívást jelent majd a cégnek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A távozó szakembert Zambó Péter váltja a poszton.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Az építőiparban utazó Scheer Sándorral kötötte meg az üzletet az amerikai cég.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.