hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2357
#1
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

#3
Store Insider >> pályázat
2020-04-30

Újabb pályázati forrással támogatja az Agrárminisztérium a hazai gazdák termelői csoportjait.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-29

Szükség van a már meglévő mezőgazdasági kockázatkezelési eszköztár bővítésére.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A lépések a koronavírus okozta válság által leginkább sújtott mezőgazdasági és élelmiszerpiacokat érintik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A turizmus és a vendéglátás szünetelését leginkább megszenvedő agrárvállalkozásokat érintik az intézkedések.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Az állam az érintett gazdáktól egyes esetekben akár a beruházási költség felét is átvállalhatja.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-06

Az uniós agrártámogatások és az átmeneti nemzeti támogatások is biztosítottak a 2021-től kezdődő átmeneti időszakban.

#9
Store Insider >> pályázat
2020-04-01

A hazai sertés- és baromfiágazatot megsegítő pályázatot hirdetett az Agrárminisztérium.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A magyar mezőgazdaság és az élelmiszeripar 25 millió ember ellátására képes - állítják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.