hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2285
#1
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#2
Store Insider
2019-03-22

Ma a vízelvezetés helyett a víz megtartására kell törekedni.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Többek között a mezőgazdaság tavalyi teljesítménye is szóba került az eseményen.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Tájékoztató rendezvényekkel igyekszik megkönnyíteni a szerveződések érvényesülését a kamara.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A szektor versenyképességét elemezték a FruitVeb évnyitó szakmai rendezvényén.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A megfelelő képesítéssel rendelkező dolgozók utánpótlása akadozik a szektorban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Számukra rendkívül fontos lenne, hogy Nagy Britannia ne megállapodás nélkül lépjen ki az Európai Unióból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.