hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2312
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

Agrártechnológiai tudástranszfer átadási lehetőségekről tárgyalt brazil partnerével a magyar agrárminiszter.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-17

Elindult az őszi mézkampány.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

Az egyezmény egyebek mellett öntözéssel kapcsolatos intézkedéseket is érint.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

Húsz EU- tagállam agrárminisztere küzd azért, hogy a Közös Agrárpolitika forráskerete ne csökkenjen.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

A gyárban magyar ízesítéssel, olasz recept alapján fognak tehén- és juhtejből sajtokat előállítani.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-30

Szakmaközi szervezetként ismerte el az Agrárminisztérium a Nyúl Szakmaközi Szervezet és Terméktanácsot.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-27

Közel negyvenezer négyzetméteren, 680 kiállító részvételével indult el a 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárt.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-24

A hagyományt és a modern technológiát ötvözi az új gödöllői húsipari egység.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-13

Mintegy 70 milliárd forint támogatásban részesülhetnek idén az élelmiszeripari vállalkozások és borászatok a vidékfejlesztési programban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

A létesítmény fejlesztéséhez a közel 483 millió forint Vidékfejlesztési támogatás is hozzájárult.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.