hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 384
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-15

A cég összetett élelmiszeripari beruházást valósít meg az összegből.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A Koch Borászat lett a rendezvény legnagyobb nyertese.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-03

Elektromosautó-töltőket telepít hazai áruházaihoz a SPAR - Megvannak a helyszínek.

#4
Store Insider
2019-06-03

A Villány-Siklósi Borút Egyesület 2019. május 30-án közgyűlést tartott Villányban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

A Prevail Co. Kft. másfél milliárd forintból valósítja meg a beruházást.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Íme, az öt esélyes.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Magyarországon is egyre népszerűbb a megújuló energia mezőgazdasági használata.

#8
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-05

A Teleki borcsalád 11 borral festett remekművel emlékezett meg Teleki Zsigmondról.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Várhatóan mintegy húsz REDy jelenik meg az elkövetkező napokban a piacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.