hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 240
#1
Store Insider
2019-06-03

A Villány-Siklósi Borút Egyesület 2019. május 30-án közgyűlést tartott Villányban.

#2
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-05

A Teleki borcsalád 11 borral festett remekművel emlékezett meg Teleki Zsigmondról.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Várhatóan mintegy húsz REDy jelenik meg az elkövetkező napokban a piacon.

#5
Store Insider
2019-03-26

ProWein 2019: Új látogatói csúcs: 61.500 szakmai látogató 142 országból, kiemelkedő üzletkötések, tudásmegosztás.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Idén is a legjobb borokkal és a szakma krémjével várják a rendezvény vendégeit.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A 2018-as évjáratú borok közül 48-at ismertek el aranyéremmel a zsűrit alkotó szakértők.

#8
Store Insider
2019-03-01

A pincészet 7 író művével és Veress Tamás rajzaival újította meg a Prémium-borcsalád csomagolását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A hagyományos boltok azért még őrzik a bástyáikat.

#10
Store Insider
2019-02-21

A magyarok az európai átlagnál pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.