hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 131
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-03

A boldogságot kutatta az idén 90 éves Medve sajt. A beérkezett válaszok elemzésében Ráskó Eszter pszichológus volt a márka segítségére.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Az átlag harmadát-negyedét érik csak el a hozamok.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Becslések szerint mintegy 500 ezer tonnára lehet számítani az évi, átlagos 800-900 ezer tonnával szemben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Napról napra égetőbb a kérdés.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A mínuszok gyakorlatilag már mindegyik gyümölcsfajnál jelentős virágkárokat eredményeztek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

A tavaszi árpa, a zab, a magborsó és a cukorrépa vetése gyakorlatilag befejeződött.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-05

2020-ban Európa-szerte rendkívül alacsony hozamokra számítanak a gazdák.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az átlagosnak mondható hozamok ötödére számítanak a méhészek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

A pandémia elhúzódása a mezőgazdaságban is kiszámíthatatlan problémákat okozhat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-03

Az enyhe tél közvetve jelentős terméskiesést okozhat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.