hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 231
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Megrepedhet a Sodastar szódagéphez tartozó kellék.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-29

A dm elővigyázatosságból babylove termékeket hív vissza a polcokról.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A termék csomagolásán nem egyértelmű a tej, mint allergén összetevő feltüntetése.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A kereshető adatbázisban többek között a RASFF-on érkező esetek is megtalálhatóak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A gyártó önkéntesen hívja vissza a terméket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Az volt rájuk írva, hogy nem tartalmaznak zellert.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Egy vásárló műanyagra emlékeztető idegen anyagot talált a termékben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Újból gyógyszer-hatóanyag jelenléte miatt kellett kivonni a forgalomból egy potencianövelő készítményt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A hivatal a RASFF gyorsriasztási rendszerre is feltöltötte az információkat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett megszüntetni az értékesítésüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.