hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 121
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A gazdasági növekedés fenntartásához most kell döntéseket hozni - hangzott el az eseményen.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

Az áruházlánc két kollégája is szerepel az Európai Kereskedelem Napjának idei kitüntetettjei között.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-06

Rangos szakmai elismeréseket kaptak kedden az Európai Kereskedelem Napja alkalmából a COOP Gazdasági Csoport dolgozói. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eddigi társelnök az új vezetője a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Magyar felelőse lett a KKV témának az OECD-ben.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#9
Store Insider
2017-09-07

Eddig 343 ezer hiteligénylést nyújtottak be, és 258 ezren már használják is a kártyát.

#10
Store Insider
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.