hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 279
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

Így is hasít.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-28

Uniós rendelet védi a vállalkozásokat az online közvetítőcégekkel szemben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy alsós gyerek tanévkezdéssel kapcsolatos kiadásai 2018-ban 48 ezer forintot tettek ki.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-12

Az Ext­­­re­me Digital és az eMAG küszöbönálló fúziója átrajzolhatja a hazai e-kereskedők erőviszonyait, és a globális trendek beszivárgása is formálja a szektort.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

Az iskolakezdést könnyíti meg számukra a webáruház.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-31

A barkácslánc nagy hangsúlyt fektet a mobilapplikációja további optimalizálására.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

Három és félezer eladó árulja közel 1,6 millió termékét a cég internetes platformján.

#8
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-07-26

Ez a tíz legnagyobb hirdető 2019 első hat hónapjában.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-15

Az időjárás a dinnyét sem kíméli -  indul a magyar görögdinnye szezonja a boltokban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-10

A tendencia egyre nagyobb kihívások elé állítja a hazai e-kereskedelmi vállalkozásokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.