hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 334
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Ezentúl az egész ország területén vásárolhatunk otthonról is a vállalat webáruházából.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-21

Akár 25%-al is növekedhet a hazai online piac. 

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-14

A magyarok 66%-a vásárolt divatterméket online a koronavírus-járvány idején.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Márciusban a fővároson kívül minden megyében nőtt az üzletek forgalma az év elejihez képest.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A cég itthon mostanáig kizárólag internetes értékesítéssel foglalkozott.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Vállalati ügyfelek részére indít programot az Alza.hu.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A netezők csupán 14 százaléka fizet az okostelefonjával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A kijárási korlátozás csúcsán egyötödével nőtt a sör értékbeli forgalma.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Még óvatosan vásárolgatunk, de akár nőhet is idén a boltos költekezés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.