hirdetés
2020. február. 27., csütörtök - Edina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 301
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-26

Az Alza.hu-t választották az internetes vásárlók 2019 Ország Boltjává a Webplázák kategóriában.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-21

Az Extreme Digital és az eMAG webáruházai is díjat nyertek az Ország Boltja versenyen. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Kereskedő és webáruházi technikus, ez az egyik, valamint kereskedelmi értékesítő, a másik.

#4
Store Insider
2020-01-17

A GVH megállapította, hogy jogsértők voltak a televízióban bemutatott hősugárzó készülék hirdetései.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-16

Túl a Black Friday-en: ezek voltak 2019 legszezonálisabb online rendelt termékei.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

A környezetbarát habszivacsot igény esetén akár komposztálni is lehet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

2019-ben több mint félmillió termék árát ellenőrizte a fogyasztóvédelem.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

900 milliárdos vásárlási összeg felé közelíthetnek a webáruházak.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Alapvető változások jönnek a pénzügyek intézésében 2020-ban.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-20

GKI Digital: karácsonykor költjük messze a legtöbbet játékokra. A webáruházakban is nő a játékok iránti kereslet az ünnepek előtt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.