hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-21

Akár 25%-al is növekedhet a hazai online piac. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

2010 óta 25 ezerrel lett kevesebb az üzlet.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

Az Alza reakciója a Gazdasági Versenyhivatal sajtóközleményére.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

Havi 10.000 termék ingyenes megjelenítését kínálja az Italkereső.hu oldalán minimum 2 hónapon át.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

900 milliárdos vásárlási összeg felé közelíthetnek a webáruházak.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-20

Még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetési eszköz a magyar online vásárlók körében.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-28

Többek között az elektronikus tranzakciót is megkönnyítenék.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Az elmúlt években ötödével nőtt az üzletek forgalma, húszezerrel csökkent a boltok száma.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Vége a földrajzi korlátozásnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.