hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 309
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Nem adják tovább vevőiknek a konjunktúracsomag keretében csökkentett áfát.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Az elmúlt hónapokban a cég hetente szállított salátát a veszélyhelyzet főszereplőinek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Drive-In átvétellel.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2019-ben magyarországi történetének legjobb évét zárta a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A vásárlók visszajelzései alapján a 150-200 g-os kiszerelés egy fő számára túlságosan nagy adag.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

A Rossmann már készül. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

Hosszú idő után először mérséklődött éves szinten a boltok forgalmának volumene.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Budapesten és környékén immár házhoz is kérhetjük a friss tengeri termékeket.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-03

Fél éves halasztást javasolnak az elektronikus kereskedelmi áfa jogszabálymódosító csomag bevezetésére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.