hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 236
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A hagyományos boltok azért még őrzik a bástyáikat.

#2
Store Insider >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-22

Ötödször indul Az Év Boltja verseny. További jó hír, hogy a pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A továbbiakban többek között a cég Food Üzletágát is új szakember vezeti.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-28

A kereskedelem digitalizációja nem csak egy webshop indítását jelentheti, hanem az elektronikus számlázást, vagy a fizikai bolt digitalizációját is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség nyerte a cég új weboldalára kiírt tendert.

#6
Store Insider
2019-01-18

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy online kutatás szerint a cabernet sauvignon, a rosé cuvee és a merlot a legkedveltebb a körükben.

#8
Store Insider
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az ajándékbeszerzés a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.