hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 136
#1
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#2
Store Insider
2020-06-29

Mostantól még fontosabb lesz az élelmiszerek és az ivóvíz rendszeres laboratóriumi vizsgálata.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Kiválasztották a Magyarország Cukormentes Tortája verseny döntőseit.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-04

A WESSLING Hungary Kft. az idén immár második alkalommal nyerte el a Superbrands Business díjat.

#5
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Növényvédő szerekkel kapcsolatos kérdéseket válaszol meg a Wessling.

#7
Store Insider
2020-05-07

Magas a kockázata annak, hogy halálos betegséget okozó baktérium szaporodik el a vízrendszerekben.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-28

A járványhelyzetben megugrott az étrend-kiegészítők forgalma, ugyanakkor számtalan kétely is megfogalmazódik a fogyasztókban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-21

Hamisítási praktikákról rántja le a leplet a Wessling.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-07

Miből állnak ezek az oldatok, mi garantálja a hatékonyságukat, és hogyan vizsgálják azokat?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.