hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

A szakirányú továbbképzést a Budapesti Metropolitan Egyetem indítja el.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

A napokban a világ egyik legnagyobb ginfesztiválján is bemutatkozott az Opera Gin Budapest.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Egy új mobilapplikáció virtuális kihajtós könyveket ugraszt elő a cég whiskey-s üvegének címkéiből.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy kis innováció szerencsés esetben még a nagy múltú vállalatok nevét is csak tovább öregbíti.

#5
Store Insider
2018-10-25

A rendezvény idén nyolcadik alkalommal biztosít lehetőséget a hazai whisky kultúra elmélyítésére.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

Az együttes az egyik híres daláról nevezte el a párlatot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A sörfőzők mellett főleg a folyékony kenyér vékony pénztárcájú kedvelőit viselheti meg a krízis.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

Az Európai Unió után India és Törökország is válaszolt az amerikai intézkedésekre.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-04

Megérkezett hazánkba a Jack Daniel’s Tennessee Fire.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Vadmadár-mentő alapítvány nyert a The Famous Grouse pályázatán.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.