hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 151
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A World Whiskies Awards nevű versenyen találták a maga nemében legjobbnak a diszkontlánc italát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Mennyiségben és értékben is csúcsot döntött a kivitel.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#5
Store Insider
2018-10-25

A rendezvény idén nyolcadik alkalommal biztosít lehetőséget a hazai whisky kultúra elmélyítésére.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az amerikai Kentucky-államban egy lepárló raktárának összeomlása ökológiai katasztrófát okozott.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Az EB felszólította hazánkat a szeszes italok diszkriminatív adóztatásának megszüntetésére.

 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.