hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

Független kisboltok és vásárlóik egészségének megóvására indult program.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-09-30

A Camping-termékcsalád számára dolgozták ki.

#3
Store Insider
2014-09-29

A Camping-termékcsalád számára dolgozták ki.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-08-27

A Kreatív várja a jelentkezéseket az egyik legátfogóbb hazai reklámversenyre!

#5
Store Insider >> rovataink >> márkák
2014-02-04

Szeretetkerék, kedves üzenetek és ajándékok várják a vásárlókat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-11-25

A bulival egybekötött díjátadót kedden tartjuk a BMC-ben.

#7
Store Insider >> pr cikk
2013-10-11

Hét főkategória, héttagú zsűri, temérdek kreativitás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-10-01

Kétfordulós tender volt, fiatalítást is várnak.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-09-26

A régió piacvezető FMCG disztribútora, az Orbico Group vásárolta meg a Rafinanz Service Kft. többségi tulajdonrészét.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-03-28

A Wonderduck Agency egyike a Tesco által kiírt hoszteszügynökségi tender nyerteseinek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.