hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 746
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#3
Store Insider
2019-05-17

Webáruháza van? Listák alapján rakja össze megrendeléseit? Játszon el a Click&Collect gondolatával! (x)

#4
Store Insider
2019-05-15

Elkészült a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése a március leghatásosabb reklámjairól. A top három szpot alapján még mindig a család és otthon témájú hirdetések találnak be legjobban a magyaroknál.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A Spice Communication készítette az áruházlánc kampányát.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Hajós András közreműködésével 12 különleges embert is megismerhetünk a márka videósorozatában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

Az anyák napi küzdelmeire világít rá anyák napi televíziós hirdetésében a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Nem róla nevezték el, hanem ő maga a híd az Amstel új reklámjában.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Egy új mobilapplikáció virtuális kihajtós könyveket ugraszt elő a cég whiskey-s üvegének címkéiből.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Az 54 négyzetméteres ingatlan modern, zöld lakókörnyezetben található.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.