hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 725
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#3
Store Insider
2019-03-14

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Ázsiában hódít a Te-Food blockchain-alapú megoldása.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A film főszereplője egy polipmániás kislány.

#7
Store Insider
2019-03-01

Ez a Médiaunió Alapítvány, a magyar élelmiszerek választására buzdító társadalmi célú kampányának fősora.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

354 márka adatalapú igazságának nyomában.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-19

Népszerűek az osztrák síterepek és a mediterrán hajóutak az ALDI UTAZÁS-nál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.