hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 228
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-10

Második arany - A szakma legrangosabb nemzetközi versenyének számító londoni IWSC-n is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

A most aláírt megállapodás 5 éves időtartamra vonatkozik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Országszerte 651 üzletben tartott „zászlóellenőrzést” a Nébih.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Rendkívül népszerűnek bizonyult az OMV által is támogatott torna.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Ezentúl a juh-, a kecske- és a baromfihús esetében is egyértelműen kell feltüntetni a származási országot.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

A kereskedőknek július 15-től kell alkalmazni jelölést a zöldség és gyümölcs esetében is.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-25

Házon belülről érkezett az SAP fejlesztőközpontjának új operatív vezetője.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.