hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

A kereskedőknek július 15-től kell alkalmazni jelölést a zöldség és gyümölcs esetében is.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

Az FM az uniós előírásokhoz igazítaná a rendszert.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Élelmiszeripar a fogyasztók egészségéért – tegyünk együtt érte.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-12

Tárcaközi egyeztetést kezdeményezett a NAK és a Magosz.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-01-04

A GMO-mentes Magyarországért Egyesület célként tűzte ki a génmódosított takarmányok kiszorítását.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-04

Kihirdették a Magyar Bor Akadémia által gondozott „Év Bortermelője 2015” cím nyertesét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-22

Tesztjei során a NÉBIH nem talált vegyszermaradékot a vizsgált zöldségekben.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-02-29

Az elmúlt években látványosan megnőtt a magyar termékek népszerűsége a hazai vásárlók körében. Ezt bizonyítják a magyar eredetet jelző, különféle magyarmárka-védjegyek, tanúsítványok.  

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.