hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1333
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

A boltok többségében már beszerezhető az édes-savanykás ízű gyümölcs.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Az Agrárminisztérium új eszközzel segíti a mezőgazdasági termelők piaci pozíciójának erősítését.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

Megnyílt a világ legnagyobb, élelmiszer-termelésre szolgáló tetőkertje.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

A kereskedőknek július 15-től kell alkalmazni jelölést a zöldség és gyümölcs esetében is.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Az áruházlánc számára kiemelten fontos a Vedd a hazait! kezdeményezés támogatása.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

3+1 dolog, amit nem tudtunk a növényi étrendről.

#10
Store Insider
2020-06-23

A korábban nagy sikerrel futó eseménysorozatra már regisztrálhatnak a hazai vállalkozások.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.