hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1193
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

Az ínyencségekről szól idén a Piac Éjszakája.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-13

A releváns versenykörnyezetet a meggy piacán négy ország: Lengyelország, Magyarország, Szerbia és Németország alkotja.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Számos új termékkel készül az ALDI a grillszezonra.

#4
Store Insider
2019-06-04

1500 diák került közelebb a hazai agráriumhoz.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-03

Az átlagostól jobb kajszibarack és közepes őszibarack termés várható: olcsóbb lehet a termés a tavalyinál.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-03

A hétvégén elindult a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe programsorozat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-31

Idén jelentősen elmaradhat az átlagostól a gyümölcs hozama.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

60 millió forint értékű élelmiszer a Heim Pál Gyermekkórháznak.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-29

Megjelent a 2019 március 13-án bejelentett, 500 millió forint keretösszegű új támogatási rendelet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

Az elmúlt napok hűvös és csapadékos időjárása kedvez a gombabetegségek elszaporodásának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.