hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1176
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Korántsem hullott azonban belőle elég.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az egység 125 telepakolt kamionnyi áru befogadására alkalmas.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az üzletlánc egy maglódi és egy budapesti üzletét újította meg összesen mintegy 752 millió forintból.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az ifjúsági bajnokság célja az egészséges életmód népszerűsítése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A tavalyi szintet is meghaladhatja az értékesítés az ünnepek alatt.

#7
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Ha az időjárási körülmények nem változnak, meredek drágulásnak indulhatnak a zöldségek és a gyümölcsök is.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Görbicz Anita és Vincze Ottó is jó példával szolgál.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A kamara szakmai napján 15 érdeklődő ismerkedhetett meg közelebbről a tevékenységgel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.