hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 223
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

A Gallicoop ételjavaslatai nyári kiruccanások mellé.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

"Felelős vállalatként termékeink 95%-a már a jövő csomagolásában, az aludobozban kerül forgalomba."

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-11

A jelenlegi információk szerint több kiskereskedelmi egységbe is érkezett a termékből.

#4
Store Insider
2020-05-20

Semjén Zsolt visszavonta az egyszer használatos műanyagok betiltását szorgalmazó törvényjavaslatot. 

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

A környezetvédelmi szervezetek által üdvözölt döntés több iparágat is sürgős lépéskényszerbe hoz.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-07

Új biztonsági intézkedéseket vezetett be az áruházlánc.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Új nyitvatartási rendet és további óvintézkedéseket vezet be egységeiben az áruházlánc.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-13

A szövetség több tanácsot is megfogalmazott a bolti vevők számára az új koronavírus elleni védekezéshez.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-10

Nielsen: Február 24. és március 1. között 25 százalékkal emelkedett a nemzetközi áruházláncok értékbeli forgalma.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-28

A gyártó saját hatáskörben már kivonta a forgalomból a terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.