hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 165
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A cég igazgatósága részvényenként 1300 forintos osztalék kifizetését javasolja a társaság közgyűlésének.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Az ügynökség feladata a Kalumba tavaszi kampányának levezénylése lesz.

#3
Store Insider
2019-04-30

Három Zwack-generáció inspirálta az UNICUM és az UNICUM Szilva új designját.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A Zwack legújabb termékfejlesztésének népszerűsítő kampányáért érdemelte ki az elismerést az ügynökség.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

2018-2019-es üzleti évének első háromnegyedévében a cég 23,88 milliárd forint bruttó árbevételt ért el.

#6
Store Insider
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

Öt meghívott ügynökség közül választott új partnert a szeszesitalgyártó.

#8
Store Insider
2018-12-11

Dr. Zwack, das is ein Unikum! – a régi, Habsburg császári felkiáltás napjainkban is megállja helyét.(x)

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Limitált díszdobozzal készül az ünnepekre az Unicum.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

A cég az elmúlt üzleti félévben 1,129 milliárd forint adózott eredményt ért el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.