hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34101
#1
Store Insider
2019-03-25

Az árufeltöltés kritikus pontja a kereskedelmi egységek működésének. A Pricer fejlesztése erre ad megoldást! (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Nagy sikerrel zárult a 10. HAPPY-hét.

#3
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-25

Milfina: az egyik legnépszerűbb krém háromféle ízesítésben érhető el az ALDI kínálatában.(x)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

A rászorulóknak a jótékonysági szervezet munkatársai juttatják majd el az adományokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#6
Store Insider >> karrier
2019-03-25

Békefi László hazatér, hogy átvegye Magyarország legnagyobb üdítőital palackozójának vezetését.

#7
Store Insider
2019-03-25

40 matrac laboratóriumi tesztje alapján nem érdemes több százezer forintot áldozni egy jó matracra.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-25

Idén elkezdődik a végrehajtása. A tárca 2017-ben kidolgozott génmegőrzési stratégiájá, a kormány 2018-ban fogadta el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Több mint 200 tonna sonkával készül az ünnepre a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

A gyűjtésre vonatkozóan fontos néhány alapszabály betartása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.