hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36542
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

A beszerzésimenedzser-index értéke 29.1 pontra zuhant az előző havi 50.3 pontról.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

A Logisztikai Egyeztető Fórum (LEF) szerint kiemelt közfeladatot ellátó személyeknek kell nyilvánítani az árufuvarozásban dolgozókat.  

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A koronavírus miatt kialakult korlátozások sok cég megszokott üzletmenetét felborították.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A cég a főzet teljes profitját a vírus ellen harcoló orvosoknak ajánlja fel.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

Létező folyamatokat katalizál a jelenlegi helyzet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A válasz egyértelmű: június 30-ig nem.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A járvány elleni intézkedések nem befolyásolhatják az élelmiszerellátást negatívan - A WHO, a FAO és a WTO közös nyilatkozata.

#8
Store Insider >> pályázat
2020-04-01

A hazai sertés- és baromfiágazatot megsegítő pályázatot hirdetett az Agrárminisztérium.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

Nagy István szerint a helyi termelők termékeinek választásával sokat tehetnek a vidék fennmaradásáért.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A kereskedők is emelt árszinten vásárolnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.