hirdetés
2020. január. 18., szombat - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36022
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Erősödik a holland sertéshús-kivitel. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Újraindíthatók a kacsolatok, bár az USA lényegesen jobb tárgyalási pozícióból indul. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Kapszula és shake-alap: évi kétmilliárd forinttal küzdünk a túlsúly ellen.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Újabb két különadóperben áll győzelemre a kormány az Európai Bíróságon.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Kézműves finomságokkal, hagyományőrző programokkal várja hazánk a berlini Nemzetközi Zöld Hét látogatóit.

#6
Store Insider
2020-01-17

A GVH megállapította, hogy jogsértők voltak a televízióban bemutatott hősugárzó készülék hirdetései.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

A vállalat megközelítőleg 2 milliárd svájci frankot ruház be.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Mindössze tíz másodpercre volt szüksége tavaly a leggyorsabb NetPincérezőnek, hogy kiválassza rendelését.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

Lezárult a Natura &Co és az Avon akvizíciója.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-16

Lukács Ákos a Deloitte munkatársa tölti be a pozíciót.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.