hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35798
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-07

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az, a felhasználók hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem az.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-07

A betegségeknek ellenálló fák termesztésbe vonásával javítható lenne a gesztenyetermesztés.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-07

A csomagolópapírnál már csak képeslapból dobunk ki többet.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A nemzetközi piacon komoly hiánnyal kell számolni.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A gazdasági növekedés fenntartásához most kell döntéseket hozni - hangzott el az eseményen.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

Az 1980 utániak azonban a cégjegyzésre jogosultak között hamarosan a második helyre kerülhetnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A digitalizáció és az öntözésfejlesztés lehetnek a válaszok a klímaváltozásra itthon. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

Nemes és jövedelmező célból fogott össze a világ egyik legnagyobb autógyártója és a McDonald’s.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Közös uniós élelmiszer-hulladék-mérési módszertan.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

1993-ban nyílt meg az első Rossmann.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.