hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37185
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Már kapható a növényi alapú fagyasztott hal- és rákpogácsa.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai termelők kiemelt támogatása.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az újító termékfejlesztést itthoni piackutatás előzte meg.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Erősítenék a hazai élelmiszer-alapanyagok közétkeztetésbe kerülését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Több tízezer gyermek asztalára jut idén is a Magyarok Kenyeréből.

#6
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-07-10

Az Ombra Sun napozótejek, krémek, spray-k magas faktorszámúak, és megbízhatóan védenek. (x)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

A két cég együtt rendezi meg a világ legnagyobb „Bid for Recovery” elnevezésű gasztronómiai aukcióját.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

#9
Store Insider
2020-07-09

A veszélyhelyzet után is maradnak az élelmiszerbeszállítók számára kedvező szabályok.

#10
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-07-09

Idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends nevű innovációs rangsorban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.