hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34714
#1
Store Insider
2019-06-26

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A minőség már jobban számít az árnál.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A Koch Borászat lett a rendezvény legnagyobb nyertese.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-25

Interjú Ondré Péterrel, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjével.

#5
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-06-25

Az ALDI-nál egész évben kapható Natur aktiv márkanév alatt bio banán. (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

Összesen közel 20 ezer méhész 1,2 millió méhcsaládja számára jelenthet segítséget.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

A kombinált árufuvarozás hazai fejlesztését szorgalmazza az MLSZKSZ.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

A Piac Éjszakáján lehullott a lepel a tökéletes ötödik íz receptjéről.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

Szorul a hurok a műanyag gyűrűs csomagolási technika körül. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

Az elmúlt hétvégén véget ért a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe programsorozat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.