hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Hipermarket kategóriában „Az Év Boltja” cím büszke tulajdonosa idén a tatai INTERSPAR lett.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-11

Elérkezett a pillanat: most kiderül, hogy kik lettek Az Év Boltja verseny legjobbjai 2020-ban! Online díjátadó gálánkat itt, a cikkbe ágyazott videóban láthatják!

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-02

Az Store Insider szaklap ismét, immáron hetedik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyét!

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#7
Store Insider >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-22

Ötödször indul Az Év Boltja verseny. További jó hír, hogy a pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-29

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.