hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 48
#1
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-04-14

Bemutatjuk a TOP 50 FMCG Szakember kiadványunk első helyezettjét!

#2
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-04-13

Hogyan alakult a Bonafarm Zrt. tulajdonosának karrierje?

#3
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-04-12

Szereti-e az operettet a CBA alapítója?

#4
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-04-01

Vajon melyik magyar drámát hordja mindig magával a NAK elnöke?

#5
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-03-31

Vajon megváltoztatna-e magán valamit a Országos Kereskedelemi Szövetség főtitkára?

#6
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-03-18

Mi a kedvenc zenekara a Gallicoop Zrt. elnök-vezérigazgatójának?

#7
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-03-16

Kik a kedvenc magyar színészei a Master Good Cégcsoport ügyvezető igazgatójának?

#8
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-03-11

A Rolling Stones-t vagy a Beatles-t szereti?

#9
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-03-10

Mi a kedvenc könyve a Tornai pincészet tulajdonosának?

#10
Store Insider >> rovataink >> Top 50 FMCG szakember
2016-03-09

Elérkeztünk a TOP 10 szakemberhez, mostantól naponta egy portrével jelentkezünk. Ismerje meg a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnökét, az Alföldi Tej Kft ügyvezető igazgatóját!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.