hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-03-26

A hazai élelmiszer kiskereskedelmi piacokon az elmúlt fél évben tulajdonosi átrendeződések zajlottak le. A GVH-hoz 13 fúziós kérelem érkezett.

#2
Store Insider XX. évf. 10. szám
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2012-10-25

Stagnáló bevételek, romló eredményesség, gyorsuló szállítói kifizetések. Röviden ezekkel a szavakkal lehet összegezni a vezető kereskedelmi láncok 2011. évi teljesítményét. Természetesen a mezőnyben vannak pozitív és negatív példák is, de a trend egyértelmű: három év alatt 22%-kal csökkentek a szállítóknak diktált átlagos fizetési határidők.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2012-09-28

Közel 8000 főt foglalkoztat és mintegy 200 milliárd forintot fektetett be eddig az Auchan Magyarországon.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-09-27

A hatodik áruház is megnyílt az Auchan színeiben a volt Cora áruházak közül. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-09-14

Az Auchan Magyarország Kft. megnyitotta 16. áruházát hazánkban. A negyedik áruház is megnyílt az Auchan színeiben a volt Cora hipermarketek közül.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-09-07

A népszerű halpult, bizalomkártya és hagyományos kiszolgálás marad, az áruház modernebb, áttekinthetőbb és olcsóbb lett.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-08-24

Az Auchan Magyarország Kft. megnyitotta 13. áruházát hazánkban.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2012-08-02

A Tesco tavaly is megtartotta vezető pozícióját a hipermarketek között, mint ahogy a Lidl elsőségét sem veszélyeztette semelyik diszkont versenytársa.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-07-01

Az Auchan februárban kezdett egyeztetéseketarról, hogy az Erzsébet utalvánnyal az Auchan-hálózat most már 19 üzletében is lehessen fizetni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-05-29

Nyár közepén kapnak Auchan márkanevet a Cora-áruházak, utóbbi márka használati joga néhány héten belül lejár. Az Auchan megerősítette, mindegyik átvett áruházat tovább működteti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.