hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11183
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A Zwack legújabb termékfejlesztésének népszerűsítő kampányáért érdemelte ki az elismerést az ügynökség.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-03-26

A NAK és a Magosz által szervezett esemény oka az üzletlánc által 135 forintos áron kínált szlovák tej volt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Idén is a legjobb borokkal és a szakma krémjével várják a rendezvény vendégeit.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-26

Az online aláírási kezdeményezés 2019. május 3-ig tart, eddig több mint százezren írták alá a petíciót.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Fenntartható módon beszerezhető, organikus élelmiszerfestékeket mutatott be egy amerikai cég.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A minőségi gyorsételek iránti igény feltámasztása a célja.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Az esés meglehetősen meredek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Húsvét végéig tart az ellenőrzés-sorozat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Nagy sikerrel zárult a 10. HAPPY-hét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.