hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13704
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Digitális felkészültségben ugyanakkor széles szakadék tátong az egyes szektorok között.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

A csokoládé kedvező élettani hatásának fokozhatóságát vizsgálják a Szent István Egyetem kutatói.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Az élelmiszer, ital és dohánytermék gyártása kisebb mértékben csökkent.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Az elmúlt hónapokban a cég hetente szállított salátát a veszélyhelyzet főszereplőinek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Kiadta 2019-ről szóló lehalászás jelentését a NAIK AKI.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom volumene 1,8 százalékkal emelkedett.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A Magosz elnöke szerint a stratégiában megfogalmazott követelményekre képtelenség felkészülni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A hatóság csaknem 236 tonna terméket vont ki a forgalomból a szabolcsi vállalkozásnál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.