hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11502
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Konferencia a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Szakít az eldobható plasztik poharakkal a rendezvény.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Egy játék keretében a fogyasztóknak kell kitalálni, hogy milyen ízű burgonyaszirmot vásároltak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A 908 versenybe küldött italt egy 60 fős nemzetközi zsűri fogja minősíteni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A zöldmezős beruházásban megvalósult létesítmény várhatóan novemberre készül el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.