hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 24., csütörtök - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Csökkenti a friss sertéshús árát a Lidl

A Lidl Magyarország tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát. Az árcsökkentés közel 20 terméket érint, a mérséklés mértéke kilogrammonként akár 150 forintot is jelenthet, átlagosan pedig eléri a 100 forintot. Az áruházlánc célja, a kiváló minőségű hazai sertéshúsok népszerűsítése, a megnövekedett kereslet révén a hazai termelői szektor támogatása.

hirdetés

A Lidl Magyarország élen jár a hazai sertéshús értékesítésének növelésében, amit az is mutat, hogy az elmúlt évben 25 százalékkal több sertéshúst értékesített, mint az azt megelőző évben. A vásárlói igények kiszolgálása érdekében az áruházlánc hosszabb távon biztosítja közel húsz, kizárólag magyar beszállítóktól származó friss sertéshús alacsonyabb árát.

A friss sertéshúsok fogyasztói árcsökkenésének mértéke átlagosan kilogrammonként eléri a 100 forintot, de egyes termékek estében még ennél is nagyobb mértékben viszi lejjebb az árakat a vállalat. Így a friss darabolt csont nélküli sertéskarajt kilógrammonként 150 forinttal, míg a friss csont nélküli sertéslapockát, a 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshúst és a csont nélküli friss sertéscombot 100 forinttal olcsóbban tudjuk megvásárolni.

„A vállalat bízik abban, hogy az alacsonyabb fogyasztói árak biztosításával hozzájárul a magyar háztartások kiadásainak csökkentéséhez, és a vásárlók ezáltal gyakrabban választják a Lidl által forgalmazott, olcsóbban elérhető, kiváló minőségű magyar sertéshúsokat. A megnövekedett kereslet pedig nagyban elősegíti a hazai sertéságazat stabilitását és fejlődését.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország a friss húseladást tekintve is a fogyasztói igények kielégítésére törekszik, ezzel együtt stratégiai döntése, hogy kínálatában minél több hazai partnerrel dolgozzon együtt.  Az elmúlt évek törekvése eredményeként ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó friss sertéshúsokat forgalmaz az áruházak polcain.

A vállalat a jövőben is arra fog törekedni, hogy tovább erősítse az ágazat stabilitását és a magyar sertéstermelők fejlődését, mindezzel hozzájárulva a magyar gazdaság fejlődéséhez, versenyképességéhez.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!