hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Csomagátvételi pontokkal erősít az Alza.hu

Az Alza.hu webáruház jelentős mértékben szélesíti átvételi pontjainak hálózatát Magyarországon. A vásárlók, a Foxposttal kötött új együttműködési megállapodásnak köszönhetően, mostantól 126 Foxpost csomagautomatába is kérhetik termékeik kiszállítását. Emellett a cég tervezi saját AlzaBox csomagátvételi automatái számának növelését is. Ezek a praktikus csomagátvételi pontok különösen hasznosnak bizonyultak a megrendelt termékek kiszállítására és átvételére a koronavírus okozta járványhelyzetben, biztonságos és érintkezésmentes alternatívát nyújtva a vásárlóknak.

hirdetés

Az Alza több mint 200.000 terméket kínál Magyarországon. A termékek személyes átvételére eddig a budapesti bemutatóteremben nyílt lehetőség, valamint rendelkezésre állt 18 AlzaBox, illetve egyéb módok is (házhozszállítás, futár, postahivatal stb). A Foxposttal kötött új megállapodásnak köszönhetően most 126 új csomagátvételi ponttal bővült az átvételi hálózat az egész országban. A vevők 850 forintos áron kérhetik csomagjaik kézbesítését, ezt a szállítási módot a vásárlás során kell kiválasztani és a kosárba tenni.

Az Alza tervei között szerepel saját csomagátvételi automatáinak, az úgynevezett AlzaBoxoknak is további nagyszámú telepítése. Csupán 2021-re több mint 100 ilyen pontot kíván létrehozni a webáruház. A csomagátvételi pontokra történő kézbesítés kifejezetten kedvelt a vásárlók körében és hatékonynak bizonyult a cégnél még a koronavírus alatti krízishelyzetben is - az előző évhez képest 130%-kal nőtt ez a kézbesítési forma, az automaták telítettsége pedig leginkább a karácsony előtti szezon forgalmához hasonlított.

 

"Az AlzaBox ideális megoldás az érintkezésmentes, azaz a biztonságos kézbesítéshez - a csomagátvétel általában néhány másodpercbe telik, és minden egyes kézbesítéskor fertőtlenítjük a dobozokat. Az érintkezésmentes kiszállítás lehetősége, illetve az ügyfeleink számára nyújtott minél közelebbi kiszolgálás voltak azok a tényezők, ami miatt újabb csomagpontok bekapcsolásáról döntöttünk. Célunk még több biztonságos kiszállítási lehetőséget kínálni, illetve egyben felkészülni a főszezonra is"- nyilatkozta Takács Csaba, az Alza.hu vezetője.

Az AlzaBox-ok, a Foxpost automatákhoz hasonlóan, az olyan forgalmasabb helyeken találhatóak, mint például a benzinkutak vagy a bevásárlóközpontok közvetlen környezete. Az AlzaBoxok előnyei közé sorolható még nonstop, 0-24 órás működésük is. A vásárlók gyakran kérik a kisebb méretű tárgyak: mobiltelefonok, fogyasztói elektronikai cikkek, számítógép alkatrészek, laptopok, illatszer termékek vagy szabadidős felszerelések kézbesítését, ezen felül persze természetesen lehetőségük van például egy láncfűrész vagy egy varrógép megrendelésére is az automatákba.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!