dm: díjazott saját márkák
A dm az első olyan vállalkozások közé tartozik, amelyet az Amerikai Egyesült Államokon kívül a PLMA ebben a legmagasabb elismerésben részesített. A döntéshozatalnál figyelembe vették a saját márkák csomagolását, innovatív jellegét, a termékek hirdetését valamint a private labelek koncepcióját.
A dm 1989 óta forgalmaz saját márkás termékeket, Magyarországon - a Jessa női higiénia termékcsalád bevezetésével - 1996-ban jelentek meg az első ilyen termékek. Ma már 21 saját márkával, több mint 1400 különböző cikkel büszkélkedhetnek, amelyek a magyarországi forgalom egyötödét adják.
A 2006/07-es üzleti évben Európa-szerte a dm csoport több mint 4 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. Az üzletlánc bevétele Magyarországon 25 százalékkal, 51 milliárd forintra emelkedett.
elelmiszer.hu