hirdetés
hirdetés

Döntsük le együtt a női tabukat

Július 13-án indul útjára Magyarországon a Libresse kampánya Magyarországon is, melynek eltökélt célja, hogy új utakat nyisson az intim higiénia területén és nyíltan beszéljen azokról a kérdésekről, amelyek korábban tabunak számítottak. Az #Amibenned van kampány arra ösztönöz mindannyiunkat, hogy tegyünk meg mindent egy tabumentesebb világért, ahol a nőket érintő tabukkal közösen szembe tudjunk nézni és közösen le tudjuk dönteni azokat. Ehhez arra van szükség, hogy minél többen hallassák hangjukat a női tabukkal kapcsolatban, hogy együtt erősebbek lehessünk.

hirdetés

Nemzetközi kampányunk egyik első lépése annak a folyamatnak, mellyel új alapokra szeretnénk helyezni a párbeszédet a női higiéniát illetően. Tesszük mindezt ugyanazzal a progresszív, innovatív megközelítéssel, amit termékfejlesztéseinknél is alkalmazunk. Szeretnénk nyíltan, őszintén, a lényegre térve beszélni azokról a kérdésekről, amelyek minden nőt foglalkoztatnak, ugyanakkor sok esetben a tradicionális kulturális és társadalmi normák kapcsán a háttérbe szorulnak.

A Libresse kampányok célja, hogy végleg leszámoljanak a menstruációval kapcsolatos tabukkal. Világszerte 10 017 férfi és nő megkérdezésével végeztünk felmérést, amelyből kiderült, hogy 74%-uk* szeretne életszerűbb hirdetéseket látni a menstruációról. Mi természetes, valós helyzeteket mutatunk be, miközben nem titkoljuk el, vagy másítjuk meg a vért. Megmutatjuk a világnak, hogy a menzesz stigmatizálását csak a rejtőzködés megszüntetésével lehet megszüntetni.

Biztosak vagyunk abban, hogy itt az ideje hazánkban is újraértelmezni mindazt, amit a női higiéniáról gondoltunk. Tabuk és szégyenérzet helyett mi a nyíltságban és az őszinte megközelítésében hiszünk. Évtizedes tapasztalatunk birtokában értjük és érezzük mindazt, amit nőként a mindennapjaink során átélünk. Szeretnénk minden segítséget megadni ahhoz, hogy büszkén, önbizalommal és a szükséges tudás birtokában másként tekintessünk a női higiéniára.

Azáltal, hogy nyíltan vállaljuk a vér szó megjelenését a képernyőn, beszélgetéseinkben, és edukációs lépéseinkben, utat törünk a jövő női nemzedéke előtt. Hiszen a menstruációról beszélni éppolyan természetes, mint menstruálni.

A kampány célja a nyíltság, az őszinteség, a tiszta beszéd, és semmiképp sem a provokáció. A kampány előkészítése során mindent megtettünk, hogy szakmai szervezetekkel konzultálva valamennyi törvényi szabályozásnak megfelelve, de ugyanakkor a lényegre térve kommunikálhassunk.  A többhónapos kampányunk lépései egymásra épülve a nőket hívják párbeszédre, hogy együtt hallathassuk a hangunkat.

Külön öröm számunkra, hogy a kampányunk a világ számos országában elsöprően pozitív fogadtatásban részesült és bízunk benne, hogy Magyarországon is hozzájárulhat a pozitív szemléletformáláshoz. 

A menstruáció természetes. Ahogy beszélünk róla, az is legyen az.

[Források: *Az Essity által végzett online felmérésben 10 017 fő 13 és 50 év közötti, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Hollandiában, Svédországban, Oroszországban, Mexikóban, Argentínában, Dél-Afrikában, Kínában és Malajziában élő férfi és nő vett részt. A felméréshez szükséges interjúkat 2017. április 18. és május 9. között készítették. A felmérés hibahatára +/- 0,98%. A felmérést a kutatásokat és felméréseket végző nemzetközi vállalat, a Bilendi felügyelte.]

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél