hirdetés
hirdetés

eMAG: a netes vásárlás az új valóság

Hetven százalékos növekedésre számít a Marketplace-en leadott rendelések számában az eMAG Magyarország 2020-ban, jelentette be a cég az idei Sellers’ Day partner-rendezvényén. A kialakult helyzetre való tekintettel, idén virtuális formában rendezték meg az eseményt közel 700 partner részvételével. A cég tapasztalatai alapján a netes vásárlás már nem egy erősödő trend, hanem az új valóság: a kiskereskedelem a korábbiaknál is sokkal nagyobb százalékban tolódott el az online irányba.

hirdetés

Az eMAG Marketplace Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi platformja, amely több mint 5000 helyi kis- és középvállalkozás 2 millió termékét kínálja. Megünnepelve az elmúlt egy év kiemelkedő teljesítményét, az eMAG ma tartotta második hazai, Marketplace-partnereknek szóló Sellers’ Day eseményét. A jelenlegi helyzet miatt az eMAG csapata a rendezvény esetében is váltott, a tavalyi évtől eltérően egy erre az alkalomra kialakított virtuális felületen látta vendégül az érdeklődőket.

Az elmúlt pár hónap az eMAG történetének egyik legforgalmasabb időszaka volt, közel akkora forgalmat generálva, mint a Black Friday és a karácsonyi promóciók során. A Marketplace célja, hogy a régió nyolc országának legnagyobb e-kereskedelmi platformjává váljon, és lehetőséget biztosítson a helyi vállalkozások számára, hogy kilépjenek az online kereskedelem nemzetközi színpadára.

A cég a Sellers’ Day-en is szeretné bátorítani az offline vállalkozásokat, hogy ragadják meg az elkövetkező hónapokban adódó lehetőséget, és jelenjenek meg az online térben, ha eddig nem tették. Ahogy Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország ügyvezetője hangsúlyozta, fontos, hogy az online kiskereskedők úgy lépjenek be a piacra, ahogyan az ügyfelek elvárják. 

Az eladóknak három egyszerű szabályt kell követniük a sikerhez: a lehető legnagyobb termékválasztékkal és a legjobb termékadatlapokkal jelenjenek meg, minden termékhez megfelelő árat és kedvezményeket válasszanak és használják ki a piacon eddig összegyűlt tapasztalatot, főleg olyan promóciók esetében, mint a Black Friday. A legtöbb tapasztalat a mindennapos működés, a logisztika, az időben kézbesítés és a kereskedelmi marketing területén az eMAG adatközpontú piacterén érhető el jelenleg Magyarországon.

Az esemény új innovációk bejelentésére is alkalmat adott: a Marketplace új oktatóplatformjának tervét már a tavalyi rendezvényen bemutatták, idén viszont már elérhetőek a videós és szöveges anyagok az eMAG Academy aloldalon. A csomagküldő szolgáltatások integrálása is elkezdődött és hamarosan elérhető lesz a Partnerek számára. Idén már nem csak az eMAG vásárlói, de a piactéren értékesítő cégek is kényelmesen érhetik el az oldalt: a számukra tervezett applikáció is debütál az év második felében.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél