hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

eMAG: a netes vásárlás az új valóság

Hetven százalékos növekedésre számít a Marketplace-en leadott rendelések számában az eMAG Magyarország 2020-ban, jelentette be a cég az idei Sellers’ Day partner-rendezvényén. A kialakult helyzetre való tekintettel, idén virtuális formában rendezték meg az eseményt közel 700 partner részvételével. A cég tapasztalatai alapján a netes vásárlás már nem egy erősödő trend, hanem az új valóság: a kiskereskedelem a korábbiaknál is sokkal nagyobb százalékban tolódott el az online irányba.

hirdetés

Az eMAG Marketplace Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi platformja, amely több mint 5000 helyi kis- és középvállalkozás 2 millió termékét kínálja. Megünnepelve az elmúlt egy év kiemelkedő teljesítményét, az eMAG ma tartotta második hazai, Marketplace-partnereknek szóló Sellers’ Day eseményét. A jelenlegi helyzet miatt az eMAG csapata a rendezvény esetében is váltott, a tavalyi évtől eltérően egy erre az alkalomra kialakított virtuális felületen látta vendégül az érdeklődőket.

Az elmúlt pár hónap az eMAG történetének egyik legforgalmasabb időszaka volt, közel akkora forgalmat generálva, mint a Black Friday és a karácsonyi promóciók során. A Marketplace célja, hogy a régió nyolc országának legnagyobb e-kereskedelmi platformjává váljon, és lehetőséget biztosítson a helyi vállalkozások számára, hogy kilépjenek az online kereskedelem nemzetközi színpadára.

A cég a Sellers’ Day-en is szeretné bátorítani az offline vállalkozásokat, hogy ragadják meg az elkövetkező hónapokban adódó lehetőséget, és jelenjenek meg az online térben, ha eddig nem tették. Ahogy Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország ügyvezetője hangsúlyozta, fontos, hogy az online kiskereskedők úgy lépjenek be a piacra, ahogyan az ügyfelek elvárják. 

Az eladóknak három egyszerű szabályt kell követniük a sikerhez: a lehető legnagyobb termékválasztékkal és a legjobb termékadatlapokkal jelenjenek meg, minden termékhez megfelelő árat és kedvezményeket válasszanak és használják ki a piacon eddig összegyűlt tapasztalatot, főleg olyan promóciók esetében, mint a Black Friday. A legtöbb tapasztalat a mindennapos működés, a logisztika, az időben kézbesítés és a kereskedelmi marketing területén az eMAG adatközpontú piacterén érhető el jelenleg Magyarországon.

Az esemény új innovációk bejelentésére is alkalmat adott: a Marketplace új oktatóplatformjának tervét már a tavalyi rendezvényen bemutatták, idén viszont már elérhetőek a videós és szöveges anyagok az eMAG Academy aloldalon. A csomagküldő szolgáltatások integrálása is elkezdődött és hamarosan elérhető lesz a Partnerek számára. Idén már nem csak az eMAG vásárlói, de a piactéren értékesítő cégek is kényelmesen érhetik el az oldalt: a számukra tervezett applikáció is debütál az év második felében.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.